Corona Update

Update: 15 december 2020, Villa Magnolia is geopend voor overnachtingen! 

Naar aanleiding van de landelijke Corona maatregelen brengen wij u graag op de hoogte van actuele informatie die voor u als (toekomstige) gast van Villa Magnolia van belang is. Mocht u vraag niet beantwoord worden hieronder, dan vragen wij u per mail (gelieve niet telefonisch) contact op te nemen met: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Villa Magnolia is geopend voor overnachtingen met ontbijt! Om ervoor te zorgen dat we de veiligheid van onze gasten en medewerkers kunnen waarborgen is Villa Magnolia volledig aangepast en volgen wij de richtlijnen vanuit het RIVM zonder dat dit ten koste gaat van het ‘Magnolia’ – gevoel. Wij doen er alles aan om de ervaring zo authentiek mogelijk te laten en de kwaliteit en service te bieden die u van ons gewend bent. Als u als gast bij ons verblijft ontvangt u een aantal dagen voor aankomst een e-mail met actuele informatie, maar op deze pagina leest u alvast meer over de verschillende maatregelen.

Belangrijk
heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 37,5 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van Villa Magnolia onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

- houd 1,5 meter afstand als u niet uit hetzelfde huishouden komt
- draag een mondkapje 
- was u handen
- schud geen handen
- gebruik papieren zakdoekjes
- hoest en nies aan de binnenkant van uw elleboog
- betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Een gastvrij en respectvol onthaal
U bent van harte welkom tussen 14.00 uur en 17.30 uur. Indien u vroeger of later aan wilt komen is dit bijna altijd mogelijk na telefonisch overleg, minimaal 24 uur van te voren. U vindt bij binnenkomst onze hygiënehuisregels. Wij vragen u om als eerste uw handen te desinfecteren (desinfectiemiddel is ook aanwezig op uw kamer). Graag één gast tegelijk naar binnen voor de check-in.

Wij vragen u om op de gangen van de Villa direct door te lopen naar uw kamer of naar buiten en niet stil te blijven staan zodat er zo min mogelijk contact ontstaat met andere gasten. Toiletgebruik is in verband met hygiëne alleen mogelijk in uw ‘eigen’ verblijf. Dit voor uw en onze eigen veiligheid.

Ontbijt
Als u een kamer heeft geboekt in de Villa zelf of in boerderij ’t Hof Janse zit er ontbijt bij uw kamerprijs inbegrepen. Een verblijf in een vakantiehuis of studio is exclusief ontbijt, maar ook daar heeft u de mogelijkheid om ontbijt bij te boeken. Vanwege de landelijke Corona maatregelen serveren wij geen ontbijt in onze Orangerie, maar brengen wij het ontbijt tot aan uw kamerdeur. U kunt zelf uw ontbijt samenstellen en dit wordt door de op uw gewenste tijd gebracht. 

Huishouding
Binnen Villa Magnolia hebben wij aangepaste protocollen opgesteld met betrekking tot huishouding en hygiëne. Wij garanderen dagelijkse desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, trapleuningen, sleutels etc. Daarnaast heeft u als u in de Villa zelf of in boerderij ’t Hof Janse verblijft de mogelijkheid om zelf aan te geven wat voor kamerschoonmaak u wenst: wel, geen of alleen schone handdoeken. Deze keuze kunt u tevens aangeven op het ontbijtformulier.

Restaurants
SInds half oktober is alle horeca gesloten. Naast de optie om zelf een maaltijd te bereiden in één van onze zelfvoorzienende accommodaties is er wel de mogelijkheid om maaltijden af te halen of te laten bezorgen bij één van de omringende eetgelegenheden. Om het u zo aangenaam mogelijk te maken hebben wij alvast een overzicht gemaakt van een aantal restaurants en deze ligt bij aankomst op uw kamer. Het is ook mogelijk om dit overzicht eerder te ontvangen via de mail.

Veelgestelde vragen

Is Villa Magnolia open?
Ja, Villa Magnolia is geopend voor overnachtingen met ontbijt! Wij doen er alles aan om de ervaring zo authentiek mogelijk te laten en de kwaliteit en service te bieden die u van ons gewend bent.

Is het dragen van een mondkapje verplicht?  
Ja, vanaf 1 december is het dragen van een mondkapje verplicht in Nederland in alle openbare en overdekte ruimten zoals musea en winkels, in het onderwijs, het openbaar vervoer en bij contactberoepen. Houd er rekening mee dat ook het dragen van een mondkapje verplicht is in de openbare ruimtes van VIlla Magnolia. 

Kan ik met meerdere gezinnen in een vakantiehuis in Nederland?
Een gezelschap mag bestaan uit maximala 4 personen (exclusief kinderen t/m 12 jaar), tenzij het betaat uit een huishouden. Het is dus ook niet mogelijk om met meer dan 4 personen (m.u.v. eigen huishouding) een vakantiewoning te huren of te verhuren. 

Welke annuleringsvoorwaarden gelden voor mij als ik een verblijf heb geboekt? 
Zolang overheidsmaatregelen die betrekking hebben op uw specifieke verblijfsduur een bezoek aan Villa Magnolia onmogelijk maken, kunt u te zijner tijd kosteloos verzetten naar een andere datum of in het geval van een reeds geplaatste aanbetaling kan deze ook omgezet worden in een voucher. Dit geldt niet voor non-refundable reserveringen die gemaakt zijn na 1 mei 2020. Voor meer informatie over onze algemene annuleringsvoorwaarden verwijzen we u graag door naar onze reserveringspagina

Welke stappen moet ik ondernemen als ik mijn reservering wil verplaatsen of als ik vragen heb over mijn reservering? 
Als u uw reservering wilt verplaatsen vragen wij u een mail te sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de gewenste nieuwe datum van aankomst, datum van vertrek, aantal nachten, het gewenste kamertype en het aantal personen. 

Voor verdere informatie verwijzen wij u graag door naar onderstaande pagina's
Rijksoverheid 
Zeeland Veilig
VVV Zeeland