Carrières

Ontdek de mogelijkheden bij Villa Magnolia

Onze medewerkers hebben allemaal een verschillende achtergrond. Wij werken graag met een divers team. Wat we delen is de liefde voor Zeeland, de passie voor kwaliteit en de motivatie om onze gasten iedere keer opnieuw de beste service te bieden.

Deel jij deze waardes met ons en wil je ons team komen versterken? Kijk dan eens bij de vacatures. Mocht er geen passende vacature bijstaan, dan kun je ons altijd een open sollicitatie toesturen. We ontvangen graag je motivatiebrief en c.v. via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Je toekomstige collega's kun je via deze pagina alvast leren kennen.

Vacature: Medewerker Property Management 

(24 uur, salarisschaal 6-8) 
Villa Magnolia is een kleinschalig landgoedhotel in Oostkapelle en staat in de top van hotelservice in Nederland (nummer 11 - Tripadvisor, 2018). Onze bedrijfsvoering kenmerkt zich door kwaliteit, sociale betrokkenheid en het constante streven naar verbetering. Wij zijn een klein team van multidisciplinaire vakmensen met een passie voor gastvrijheid, duurzaamheid en verantwoordelijkheid.

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Medewerker Property Management, voor minimaal 24 uur per week. De functie is afwisselend en veelzijdig. Je bent specialist op het gebied van technische projecten, maar daarnaast vervul je de rol van gastvrouw of gastheer. Je bent onze ambassadeur en zorgt met je helicopterview voor het goed laten verlopen van de dag. Daarnaast ondersteun je de directeur bij strategische projecten.

Je bent een rentmeester met oog voor detail en coördineert het onderhoud van ons landgoed met 18 gebouwen. Je hebt praktisch inzicht, affiniteit met erfgoed en helpt Villa Magnolia verder te verduurzamen.

integrale veiligheid | preventief onderhoud | erfgoed | duurzaamheid | energietransitie
DTP | telecommunicatie | IT | tuinen | voorraadbeheer TD | projecten | pacht

Je kunt ideeën binnen jouw vakgebied omzetten in concrete acties en hier uitvoering aan geven. Je rapporteert aan de directeur en hebt een eigen budgetverantwoordelijkheid. Je bent enthousiast, accuraat en communicatief zeer vaardig. Je bent een echte trouble-shooter en je weet alle uitdagingen die je tijdens je dienst tegen komt, op professionele en positieve wijze op te lossen. Jij hebt altijd een lach op je gezicht en weet gasten en collega’s te verrassen met jouw gastvrijheid, gevoel voor stijl en passie voor het vak. Een relatie opbouwen met mensen, dat is je op het lijf geschreven. Je bent zowel mondeling als schriftelijk vloeiend in Nederlands, Engels en Duits.

We geloven sterk in het zoeken van de juiste functie-invulling die past bij jouw persoon. Vertel ons van welke onderwerpen je enthousiast wordt en wij zoeken samen naar de juiste invulling van jouw functie. Zo is het aantal genoemde uren verder uit te breiden. Ben je jong en dynamisch of juist ervaren en diplomatiek? Breng eigen visie en ervaring mee en wij horen graag van je!

 Vacature: Operations Manager

(32-40 uur, salarisschaal 6-8)
Villa Magnolia is een kleinschalig landgoedhotel in Oostkapelle en staat in de top van hotelservice in Nederland (nummer 11 - Tripadvisor, 2018). Onze bedrijfsvoering kenmerkt zich door kwaliteit, sociale betrokkenheid en het constante streven naar verbetering. Wij zijn een klein team van multidisciplinaire vakmensen met een passie voor gastvrijheid, duurzaamheid en verantwoordelijkheid.

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde Operations Manager, voor minimaal 4 dagen per week. De functie is afwisselend en veelzijdig. Je bent specialist op het gebied van gastbeleving, maar daarnaast vervul je de rol van gastvrouw of gastheer. Je bent onze ambassadeur en zorgt met je helicopterview voor het goed laten verlopen van de dag. Daarnaast ondersteun je de directeur bij strategische projecten.

Je bent verantwoordelijk voor het reilen en zeilen in het gehele hotel. Je stuurt medewerkers in de Orangerie (incl. banqueting) en de Huishouding aan. Je bent het eerste aanspreekpunt voor gasten en afdelingen bij zaken die directe aandacht vereisen. Je hebt bij voorkeur een achtergrond in F&B én receptie en bent in het bezit van een leermeesterdiploma of bent bereid deze te halen.

gastencontact| service | ontbijt | huishouding | coaching | HACCP | | roosters kwaliteitsstandaarden | leveranciers | F&B-concepten | budgetten | werving & selectie

Je kunt ideeën binnen jouw vakgebied omzetten in concrete acties en hier uitvoering aan geven. Je rapporteert aan de directeur en hebt een eigen budgetverantwoordelijkheid. Je bent enthousiast, accuraat en communicatief zeer vaardig. Je bent een echte trouble-shooter en je weet alle uitdagingen die je tijdens je dienst tegen komt, op professionele en positieve wijze op te lossen. Jij hebt altijd een lach op je gezicht en weet gasten en collega’s te verrassen met jouw gastvrijheid, gevoel voor stijl en passie voor het vak. Een relatie opbouwen met mensen, dat is je op het lijf geschreven. Je bent zowel mondeling als schriftelijk vloeiend in Nederlands, Engels en Duits. We geloven sterk in het zoeken van de juiste functie-invulling die past bij jouw persoon. Vertel ons van welke onderwerpen je enthousiast wordt en wij zoeken samen naar de juiste invulling van jouw functie. Zo is het aantal genoemde uren verder uit te breiden. Ben je jong en dynamisch of juist ervaren en diplomatiek? Breng eigen visie en ervaring mee en wij horen graag van je!

Vacature: Oproep/weekend/vakantiekracht huishouding

Functieomschrijving:
Oproep-/weekend-/vakantiekracht huishouding

Werkzaamheden:
- Verblijfsgereed maken van gastenkamers
- Schoonmaken van gangen en trappen
- Incidenteel helpen met overige werkzaamheden

Functie-eisen:
Villa Magnolia is op zoek naar een hardwerkende oproep-/vakantiekracht, die het geen probleem vindt om in de weekenden te werken. Je vindt gastvrijheid belangrijk. Je bent flexibel en stressbestendig. Ervaring is niet noodzakelijk. Je bent op zoek naar werk voor een langere periode.

Arbeidsvoorwaarden:
De werktijden liggen tussen 8.30 en ca. 12.30uur;
- De dagen van de week kunnen in onderling overleg worden vastgesteld
- Ideaal te combineren met bijvoorbeeld studie
- Je werkt als oproepkracht met een 0-uren contract. In overleg zul je tussen de 4 en 20 uur per week kunnen werken